CONCURS ADMINISTRATOR FINANCIAR

01.09.2016 10:09

 

ANUNŢ

 

Concurs pentru ocuparea postului de ADMINISTRATOR FINANCIAR

        

Liceul Tehnologic„C.A. Rosetti”Constanţa organizează concurs pentru ocuparea postului de administrator financiar.

 

1.      Concursul va avea loc pe data de 14 septembrie 2016 , ora 900, la sediul Liceul Tehnologic „C. A. Rosetti” Constanţa .

2.      Relaţii suplimentare la secretariatul instituţiei -  telefon 0341/405814.

3.      Etapele de desfăşurare ale  concursului:

•         Depunerea dosarelor la secretariatul şcolii –23 august 2016– 5 septembrie 2016, ora 900 -1500,

•         Selecţia dosarelor 7 septembrie 2016, orele  1200       ,                                                                                                                                                

•         Afişarea rezultatelor  7 septembrie 2016, ora 1600,

•         Proba scrisă se va desfăşura în data de  14 septembrie 2016, ora 9,00       

•         Proba practică  se va desfăşura în data de  14 septembrie 2016, ora 12,00           

•          Interviul se va desfăşura în data de  14 septembrie 2016 ora 14,00            ,      

•         Afişarea rezultatelor –  14 septembrie 2016, ora 16,00           

•         Depunerea contestaţiilor –15 septembrie 2016, între orele  900-1200,

•         Rezolvarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor finale –15 septembrie 2016, ora 1600.

- Denumire funcție: Administrator financiar  (contabil șef) – 1 post – perioadă nedeterminată

Concursul va fi organizat conform HG 286/23.03.2011.modificată și completată  de HG 1027/2014.

Condițiile de participare la concurs sunt:

1.  Are cetățenia română;

2. Cunoaște limba română, scris și vorbit;

3. Are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

4. Are capacitate deplină de exercițiu;

5. Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza

adeverinței .medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

6. Îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

7. Nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea,atestat pe baza cazierului judiciar;

8. Studii universitare de licență, absolvite cu diplomă.

9. Cunoașterea programelor informatice și a legislației specifice din învățământ: EDUSAL, SIIR, ForExe Bug.

10. Atestat Sistem Europeande Conturi(SEC) conform Ordinului M.F.P. nr. 496/ 31.03.2014.

11. Compentențe de ccomunicare electronică (operare EXCELL, WORD, E-mail, Internet).

12. Vechime efectivă în domeniul financiar de  minim 3 ani, potrivit OMFP nr. 923 din

2014 republicat pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Pentru înscrierea la concurs, candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

1 Cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;

2. Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

3. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care ateste efectuarea unor specializări;

4. Carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;

5. Cazier judiciar;

6. Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie care să ateste capacitatea persoanei de a lucra pe funcția de contabil în unitatea de învățământ (conf.Art. 234/ Legea 1/2011). Adeverința conține în clar numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de M.E.N. împreună cu Ministerul Sănătății,

7. Curriculum vita,

8. Dosar cu șină

Bibliografie:

1. Legea contabilității nr. 82/1991 (actualizată);

2. Legea nr. 1/2011-Legea Educației Naționale, cu modificările și completările ulterioare

3. Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice (actualizată);

4. OUG nr. 20/2016 - pentru modificarea şi completarea OUG nr. 57/2015 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

5. Ordinul M.F.P. nr. 2861/2009 privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;

6. Ordinul M.F.P. nr. 1792/2002 privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor:

7. H.G. nr. 721/2013 privind aprobarea nomelor metodologice pentru determinarea costului standard per elev/preșcolar și stabilirea finanțării de bază a unităților de învățământ preuniversitar de stat, care se asigură din bugetul de stat, din sume defalcate din T.V.A. prin bugetele locale, pe baza costului standard per elev / preșcolar (actualizată).

 8. Ordinul M.F.P nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice cu modificările și completările ulterioare;

9. Legea nr. 339/2015 Legea bugetului de stat pe anul 2016;

10. Legea nr. 340/2015 Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2016:

11. H.G. nr. 1860/2006 privind drepturile și obligațiile personalului autorităților și instituțiilor publice pe perioada delegării și detașării în altă localitate, precum și în cazul deplasării, în cadrul localității, în interesul serviciului (actualizată);

12. Ordinul nr. 9231/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv și a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfășoară activitatea de control financiar preventiv propriu.

13. OMFP 2021/2013

14. Ordonanţa 119 / 1999 republicată actualizată în 2013 privind controlul intern managerial şi controlul financiar preventive.

15. Ordinul nr.1191-2014 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice. Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1917/2005.

16.Ordinul 501/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice privind deschiderea şi repartizarea/ retragerea creditelor bugetare din buget de stat, bugetul asigurărilor pentru somaj, bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, bugetul Trezoreriei Statului, bugetul Fondului de mediu şi bugetele locale.

17. Ordinul nr.720/ 2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli ale instituţiilor publice autonome, instuţiilor publice finanţate integral sau parţial din venituri  proprii şi activităţilor finanţate integral din venituri proprii, inclusiv al bugetelor creditelor interne, bugetelor creditelor interne, bugetelor fondurilor externe nerambursabile bugetelor fondului de risc şi bugetelor privind activitatea de privatiyare gestionate de instituţiile publice indifferent de modalitatea de organiyare şi finanţare a acestora.

18. Ordonanţa de urgenţă nr. 57/2015 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare.

 

 

Director,

Prof. Elvira Nica